Webstock este una dintre pasiunile mele declarate. Cred ca a fost un singur an (de cand am inceput sa merg) in care am ratat conferinta cu totul, din motive profesionale - agitatie si stress. Pentru cine nu este in tema, sau inca nu e convins(a) de informatiile primite pana acum, va spun eu cu o saptamana inaintea evenimentului de vineri urmatoarele:
Conferinta are loc pe 30 septembrie, la JW Marriott Grand Hotel si va cuprinde atat dezbateri si prezentari, cat si gala de premiere Webstock Awards.
Cea de-a noua editie a Webstock este organizata in doua sesiuni axate pe temele: My Story si The Present is Visual si in 6 conferinte paralele, gandite sa se desfasoare fie sub forma unor discutii libere, fie a unor prezentari sustinute de speakeri. Temele acestor micro-evenimente care vor avea loc in paralel, dupa-amiaza, sunt: Pro Blogging, How to Vlog, New Social Media, New Ideas for Marketers, Lessons of Innovation si Online Communication.
Speakeri la #webstockro
Evenimentul de anul acesta va fi unul extraordinar prin insesi oamenii pe care ii reuneste in calitate de vorbitori. Printre acestia, se numara: Marian Godina; Alexandru Tomescu; Adi Hadean; Dana Rogoz; Sorin Onisor; Matei Dima; Bianca Adam; Costin Cocioaba; Irina Alexandru; Geanina Staicu-Avram; Lucian Mindruta; Vlad Petreanu. Lista completa a vorbitorilor este disponibila pe webstock.ro.Ultimele locuri la eveniment pot fi rezervate direct pe site.
Webstock este un eveniment organizat de Evensys si Vodafone, in parteneriat cu Bitdefender, HP, Coca-Cola, McDonald’s, Raiffeisen Bank, LG, Staropramen si Siviero Maria.
Apreciez intotdeauna cateva lucruri concrete: organizarea (Evensys sunt preferatii mei, pentru importantele lor investitii in blogosfera cu asemenea evenimente, de ex.), locatia accesibila, posibilitatea de networking (fiecare conferinta devine un business-hub ad-hoc, si un loc de intalnire unde e neaparat nevoie sa ajungi pentru a afla, de exemplu ca si bloggerii de top sunt oameni).
Dar la Webstock nu ma duc doar pentru comunitatea foarte faina adunata de organizatori si crescuta si prin asemeena evenimente, ci pentru informatie. Sigur, unii vor spune ca anumite informatii sunt entry-level si ca unele teme se repeta: e si normal. E si normal. Webstock tinteste un public larg, si care are multe de invatat. Daca un blogger incepator sau cineva dintr-o companie doreste sa inceapa sa inteleaga blogosfera si social media, aici e locul potrivit. Asa se construieste o piata care are un fundament solid: repetand si nuantand informatia. Uneori ani in sir, pentru ca asa se formeaza standardele si asa se ridica stacheta.
Insa printre randuri, si mai ales la sesiunile paralale - care trebuiesc alese cu maaare atentie, si pe specificul urmarit - se sedimenteaza informatie reala. Noua. Utila si interesanta. In plus, in pauze, se nasc dezbateri si speakerii sunt mereu in mijlocul audientei gata sa faca un follow-up si sa raspunda la intrebari.
Unele dintre cele mai importante conexiuni (ca sursa de informare post-eveniment), le-am facut cu speakerii de la Webstock: un follow, un share, un like si in timp informatia se sedimenteaza.
Asa ca sugerez sa ne vedem vineri, la #webstockro. Eu ma pregatesc deja, si marturisesc ca in fiecare an astept cu nerabdare prima cafea cu blogging & social media. Inca am inclusiv emotii. Ia spune, vii?
6 răspunsuri la “De ce nu merg la Webstock pentru networking”