Social Media Summit 2013 by BIZ

Social Media Summit a venit si a trecut. Cu ce am ramas eu dupa cele intamplate?

M-am convins ca doamna Marta Usurelu e de nota 10. Incepand de la modul cum se poarta pe sine pe scena si terminand la modul in care a ascultat politicos tot ce s-a petrecut in sala. Chiar si balbaielile subsemnatei cand am pus intrebari. Am ramas inca o data cu impresia ca bucata asta de „online-eri” pot face chestii faine impreuna, si ca avem posibilitatea sa ne re-inventam mai profesionisti si mai tari ca niciodata. Dar ca din unele motive avem un usor retard in aceasta privinta. Pun intended.

[slideshow_deploy id=’1321′]

Mi-a placut prezentarea lui Daniel Enescu de la Daedalus (niste meseriasi ai cifrelor printre altele). Statisticile prezentate de ei si concluziile studiului lor mi-au adus cateva „aproape” surprize. Spun aproape pentru ca intuiam cumva, dar nu pusesem degetul pe cateva dintre ideile subliniate de ei foarte succint.

Ca intotdeauna m-am bucurat sa il vad pe Alex Negrea, este unul dintre speakerii mei preferati, nu da gres niciodata in a fi informativ si in a oferi lucruri noi si bune celor prezenti. M-am convins inca o data ca daca nu iti propui sa obtii „ceva” cuantificabil dintr-o pagina de facebook mai bine nu o faci. Fie acel ceva fani, abonati la newsletter sau vizite pe site-ul tau.

_DSC1360-social media summit2013-alaxandra-corcodus

Pavel Bartos a fost o surpriza placuta. Foarte placuta, chiar. Personajul sau de la PRO mi s-a parut mereu galagios si cumva infumurat, care isi da prea multe aere. Ori e Pavel un actor EXTRAORDINAR (ceea ce nu e deloc exclus 🙂 ) ori ne-a lasat sa il vedem pe adevaratul Pavel: un om modest, integru, caruia ii pasa de fanii sai. Si de Social Media.

Michael Koch ne-a dat un exemplu de profesionalism care nu era „in program”. Dupa ce i-a fost foarte rau din cauza drumului si a oboselii, a reusit sa faca o prezentare interesanta si insufletita de insasi pasiunea lui pentru online si mai ales pentru online-ul romanesc. Daca un om de la un asemenea nivel crede in noi, nu ne opreste nimic sa ii dovedim ca are dreptate, nu? „Don’t be negative, be positive: push forward.” a spus el.

Bogdana Butnar are unele dintre cele mai faine prezentari (si dpdv tehnic, al stilului in care isi face slide-urile) dar si ca prezenta, ca aparitie in fata unui public. Mi-au placut exemplele sale, ideile expuse si mi-a placut mult si cum era imbracata (ca de fiecare data :D). Cred ca ce am retinut cel mai bine din toata prezentarea Bogdanei e ca exista mereu minim doua metode de a face lucrurile in mod corect. Aplicat la social media: lucrurile se pot face BINE si in real time (la foc automat) dar si intr-un „slower” time adica pe indelete. Poti face social media si „sentiment-driven” dar si „measurements-driven”. Si ambele variante sunt si de data asta corecte.

alaxandra

Owner la CloudBerries
Sunt pasionata de frumos, de internet si de comunitati. De tot ce inseamna Open Source. De animale. Detin doua pisici si un acvariu "mititel" de 130 l.

Sunt Managing Partner la cea mai faina agentie de WordPress Cloudberries, si impreuna cu sotul meu o crestem dintr-un start-up de webdesign in ceva ce va insemna managementul prezentei online pentru clienti super-faini. 🙂

Ultimele postari ale lui alaxandra (vezi toate)



Un răspuns la “Social Media Summit 2013 by BIZ”

  1. […] In 2013, dupa #smsbucuresti spuneam asa: […]

Care este parerea ta?