O strategie noua de „advertising”?

Ok, recunosc. De cand am inceput sa am legaturi mai extinse cu mass-media, altele decat prea putin interesantul fapt ca detin un blog (sau mai multe), optica mea a capatat o…noua perspectiva. Sau nu optica ci…auzul. :))

Lasand la o parte intelegerea putin mai adanca pe care o am acum, fata de sa zicem….acum 3-4 ani cand am inceput sa lucrez in radio, cred ca totul tine pur si simplu de faptul ca sunt mai atenta.

Am observat de exemplu cine imi place sau nu din radio. Am observat de exemplu cine imi place sau nu din televiziune. Si am si motive care nu tin de coloratura politica a posturilor radio/tv.

 

Insa una dintre chestiile pe care le observ in ultima vreme cu multa neplacere este…volumul. Ati observat cumva si voi cat de TARE se aud reclamele? Ca sa aud decent un dialog intr-un film, televizorul are un anumit volum. Fara nici o modificare a acestuia, cand incep reclamele, haos: pisicile se crizeaza, eu tresar si Razvan, sotul meu din alta camera striga sa dau mai incet televizorul.

A devenit atat de deranjant, incat stau cu telecomanda in mana, nu de teama reclamelor, ci de teama volumului acestora. Mi se pare o strategie cel putin defectuoasa.  Risti sa alungi telespectatorul care sta comod in fata ecranului, pentru a-l „atrage” prin zgomotul ala insuportabil pe cel care poate a iesit din camera in timpul filmului si a uitat sa revina?

Mai e cineva deranjat volumul reclamelor?

alaxandra

Owner la CloudBerries
Sunt pasionata de frumos, de internet si de comunitati. De tot ce inseamna Open Source. De animale. Detin doua pisici si un acvariu "mititel" de 130 l.

Sunt Managing Partner la cea mai faina agentie de WordPress Cloudberries, si impreuna cu sotul meu o crestem dintr-un start-up de webdesign in ceva ce va insemna managementul prezentei online pentru clienti super-faini. 🙂

Ultimele postari ale lui alaxandra (vezi toate)



5 răspunsuri la “O strategie noua de „advertising”?”

  1. s spune:

    Nu am sesizat ce spui tu, pe mine ma deranjeaza altceva. Reclamele audio care se plimba prin oras si urla din masinile alea publicitare. „Ma deranjeaza” este un eufemism. Mi-ar placea sa ii pot amenda, sabota, etc. Pur si simplu sa gasesc individul care a inventat chestia asta si sa-l inchid intr-un garaj, legat, singurel cu o masina de-aia cu volumul dat la maxim. Sweet justice.

    • alaxandra spune:

      S, adevarul e ca sunt perfect de acord cu tine. Sweet justice, indeed.

      Dar si astia cu reclamele televizate sunt extrem de dubiosi. Zgomotul lor e si in crestere, apropos. Adica acum o vreme nu era asa de tare.

  2. silvers spune:

    In ultimii 5 ani am renuntat sa ma uit la tv. De ceva vreme ,insa,am urmarit citeva emisiuni presarate de reclame care au un volum iritant de puternic. Pentru a rezolva problema, trebuie sa reduci volumul televizorului. Ma deranjeaza atit de tare incit iarasi nu mai urmaresc tlevizorul. Poate o fi si asta un fel de a ne determina sa facem zilnic miscare….

  3. […] ca “advertiserii” sau clientii lor, au senzatia ca asa iti atrag atentia mai bine. Din punctul meu de vedere reusesc sa ne provoace atacuri de panica. costume de hoti pentru copii – Serios? Nu l-ai convins, totusi, sa poarte altceva? Ce exemplu […]

Care este parerea ta?