[dropcap size=”1″]Webstock [/dropcap] este cea mai mare conferinta de social media din Romania care reuneste in fiecare an comunitatea online locala. Nu rata cea de-a saptea editie a evenimentului!
Anul acesta voi fi blogger acreditat la Webstock 2014.
Multumesc Evensys, cu aceasta ocazie, si stiu ca va fi – asa cum e intotdeauna – un eveniment impecabil.
- Sunt sigura ca prezentarile se vor ridica la nivelul celor de anii trecuti. Imi amintesc cu mare placere atat noutatile cat si personalitatile pe care am avut ocazia sa le cunosc in felul asta.
- Intalnirea cu o mare si semnificativa parte din comunitatea blogosferica.
- Intalnirile cu fetele de pe grupul bloggeritelor.
- Poate si petrecerea de dupa…daca mai am energie.
- Sa fac poze. Multe poze.
- Ma intereseaza ce au de zis unii dintre speakeri, evident. Am un focus special pe Steven van Groningen, Exarhu si Zoso.
Cateva detalii organizatorice:
Editia din 2014 va avea loc pe 26 septembrie 2014 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Cele doua sesiuni principale se sesfasoara intre 09.00 si 14.30.
Apoi se va putea alege dintre cele trei sesiuni desfasurate in paralel:
Sesiunea “Turbo charge your blog”
Sectiunea “ Innovation in Communication”
Sectiunea “Mobile Trends”
Ghiciti unde o sa ma aflu eu? 🙂
Pe langa conferinta efectiva, exista si Webstock Awards, care anul acesta va avea urmatoarele categorii:
1. Publishing
Proiecte online bazate in principal pe continut specializat, deschise interactiunii cu utilizatorul
2. Utility
Aplicatii online sau pentru desktop ce ofera utilizatorilor diverse instrumente pentru activitatile de zi cu zi
3. Visual
Campanii si proiecte care evidentiaza in special componente vizuale
4. Blogging Campaigns
Campanii desfasurate pe bloguri (de la bannere pana la teste auto)
5. Special Projects
Proiecte speciale dezvoltate in online pentru sustinerea campaniior unor branduri, ce au inclus cel putin o platforma de social media
6. Facebook Applications
Aplicatii dezvoltate si implementate pe Facebook
7. Bloggers Projects
Campanii si proiecte initiate de catre bloggeri
8. Mobile applications
Aplicatii pentru platformele mobile din zona comunicare, media, instrumente, productivitate
9. Corporate Blogs
Bloguri de brand/companie care se fac remarcate prin design, creativitate si continut.
*In cadrul acestei categorii nu se va lua in considerare regula lansarii blogului in ultimul an. Blogul poate fi inscris chiar daca a fost lansat cu mai multi ani in urma.
10. Innovation
Campanii sau aplicatii care au avut la baza componente inovatoare si noi tehnologii
11. Social Campaigns in online
Campanii sociale care au fost implementate in mediul online, campanii si proiecte realizate in scopuri caritabile
12. Video Blogging
Clipuri video (video sharing, TV online dedicate, site-uri ale televiziunilor offline)
De-abia astept sa te cunosc!
Hehe. La fel si eu. De-abia astept! 🙂