Social Media Summit a venit si a trecut. Cu ce am ramas eu dupa cele intamplate?
M-am convins ca doamna Marta Usurelu e de nota 10. Incepand de la modul cum se poarta pe sine pe scena si terminand la modul in care a ascultat politicos tot ce s-a petrecut in sala. Chiar si balbaielile subsemnatei cand am pus intrebari. Am ramas inca o data cu impresia ca bucata asta de "online-eri" pot face chestii faine impreuna, si ca avem posibilitatea sa ne re-inventam mai profesionisti si mai tari ca niciodata. Dar ca din unele motive avem un usor retard in aceasta privinta. Pun intended.
[slideshow_deploy id='1321']
Mi-a placut prezentarea lui Daniel Enescu de la Daedalus (niste meseriasi ai cifrelor printre altele). Statisticile prezentate de ei si concluziile studiului lor mi-au adus cateva "aproape" surprize. Spun aproape pentru ca intuiam cumva, dar nu pusesem degetul pe cateva dintre ideile subliniate de ei foarte succint.
Ca intotdeauna m-am bucurat sa il vad pe Alex Negrea, este unul dintre speakerii mei preferati, nu da gres niciodata in a fi informativ si in a oferi lucruri noi si bune celor prezenti. M-am convins inca o data ca daca nu iti propui sa obtii "ceva" cuantificabil dintr-o pagina de facebook mai bine nu o faci. Fie acel ceva fani, abonati la newsletter sau vizite pe site-ul tau.
Pavel Bartos a fost o surpriza placuta. Foarte placuta, chiar. Personajul sau de la PRO mi s-a parut mereu galagios si cumva infumurat, care isi da prea multe aere. Ori e Pavel un actor EXTRAORDINAR (ceea ce nu e deloc exclus 🙂 ) ori ne-a lasat sa il vedem pe adevaratul Pavel: un om modest, integru, caruia ii pasa de fanii sai. Si de Social Media.
Michael Koch ne-a dat un exemplu de profesionalism care nu era "in program". Dupa ce i-a fost foarte rau din cauza drumului si a oboselii, a reusit sa faca o prezentare interesanta si insufletita de insasi pasiunea lui pentru online si mai ales pentru online-ul romanesc. Daca un om de la un asemenea nivel crede in noi, nu ne opreste nimic sa ii dovedim ca are dreptate, nu? "Don't be negative, be positive: push forward." a spus el.
Bogdana Butnar are unele dintre cele mai faine prezentari (si dpdv tehnic, al stilului in care isi face slide-urile) dar si ca prezenta, ca aparitie in fata unui public. Mi-au placut exemplele sale, ideile expuse si mi-a placut mult si cum era imbracata (ca de fiecare data :D). Cred ca ce am retinut cel mai bine din toata prezentarea Bogdanei e ca exista mereu minim doua metode de a face lucrurile in mod corect. Aplicat la social media: lucrurile se pot face BINE si in real time (la foc automat) dar si intr-un "slower" time adica pe indelete. Poti face social media si "sentiment-driven" dar si "measurements-driven". Si ambele variante sunt si de data asta corecte.
Un răspuns la “Social Media Summit 2013 by BIZ”