Cateva cuvinte despre Future of Media, conferinta la care ne vedem maine 26 Noiembrie 2016.
In primul rand:
De ce sa participi
[row][column size=”1/2″]
Ce vei afla
- Cum poti oferi audientei experiente inedite
- Care sunt noile platforme media
- Cele mai inovatoare si creative campanii
- Ultimele tendinte din industrie
- Noi oportunitati in diferite sectoare de activitate
- Cum se creeaza campanii de impact
- Cum influenteaza media domeniul comunicarii
[/column] [column size=”1/2″]
Cine a participat
- Agentii advertising
- Agentii media
- Agentii de planning
- Strategic Planners
- Online Publishesr
- Bloggers
- Journalists
[/column] [/row]
In al doilea rand, sa discutam despre asteptari:
Future of Media va „reuni numerosi specialisti din media, advertising si mobile (TV & Radio, publicitate, digital, devices, aplicatii mobile, publisheri online), care vor aduce in prim plan cele mai noi tendinte din media, strategii de comunicare eficiente in diferite mijloace media, tactici pentru dezvoltarea si extinderea afacerilor din industrie.”
Am remarcat cu interes cateva nume dintre speakeri, si ma rezum aici la cativa pe care ii astept cu interes: Orlando Nicoara, George Buhnici, Lucian Mandruta.
Cred cu sinceritate ca oamenii de pe lista de speakeri au avut ceva de spus privinta evolutiei pietei media din Romania, si ca vor continua sa faca asta.
Se anunta a fi o zi plina, dar ne vedem in social media pentru a tine legatura de la fata locului. Nu uitati de: facebook futureofmedia15 si de twiter futureofmedia15.