Webstock 2014, editia VII

Webstock  este cea mai mare conferinta de social media din Romania care reuneste in fiecare an comunitatea online locala. Nu rata cea de-a saptea editie a evenimentului!

Anul acesta voi fi blogger acreditat la Webstock 2014.

Multumesc Evensys, cu aceasta ocazie, si stiu ca va fi – asa cum e intotdeauna – un eveniment impecabil.

 

Webstock 2014

Ce astept cu nerabdare:

  • Sunt sigura ca prezentarile se vor ridica la nivelul celor de anii trecuti. Imi amintesc cu mare placere atat noutatile cat si personalitatile pe care am avut ocazia sa le cunosc in felul asta.
  • Intalnirea cu o mare si semnificativa parte din comunitatea blogosferica.
  • Intalnirile cu fetele de pe grupul bloggeritelor.
  • Poate si petrecerea de dupa…daca mai am energie.
  • Sa fac poze. Multe poze.
  • Ma intereseaza ce au de zis unii dintre speakeri, evident. Am un focus special pe Steven van Groningen, Exarhu si Zoso.

Cateva detalii organizatorice:

Editia din 2014 va avea loc pe 26 septembrie 2014 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Cele doua sesiuni principale se sesfasoara intre 09.00 si 14.30.

Apoi se va putea alege dintre cele trei sesiuni desfasurate in paralel:

Sesiunea “Turbo charge your blog”
Sectiunea “ Innovation in Communication”
Sectiunea “Mobile Trends”

Ghiciti unde o sa ma aflu eu? 🙂

Pe langa conferinta efectiva, exista si Webstock Awards, care anul acesta va avea urmatoarele categorii:

1. Publishing

Proiecte online bazate in principal pe continut specializat, deschise interactiunii cu utilizatorul

2. Utility

Aplicatii online sau pentru desktop ce ofera utilizatorilor diverse instrumente pentru activitatile de zi cu zi

3. Visual

Campanii si proiecte care evidentiaza in special componente vizuale

4. Blogging Campaigns

Campanii desfasurate pe bloguri (de la bannere pana la teste auto)

5. Special Projects

Proiecte speciale dezvoltate in online pentru sustinerea campaniior unor branduri, ce au inclus cel putin o platforma de social media

6. Facebook Applications

Aplicatii dezvoltate si implementate pe Facebook

7. Bloggers Projects

Campanii si proiecte initiate de catre bloggeri

8. Mobile applications

Aplicatii pentru platformele mobile din zona comunicare, media, instrumente, productivitate

9. Corporate Blogs

Bloguri de brand/companie care se fac remarcate prin design, creativitate si continut.

*In cadrul acestei categorii nu se va lua in considerare regula lansarii blogului in ultimul an. Blogul poate fi inscris chiar daca a fost lansat cu mai multi ani in urma.

10. Innovation

Campanii sau aplicatii care au avut la baza componente inovatoare si noi tehnologii

11. Social Campaigns in online

Campanii sociale care au fost implementate in mediul online, campanii si proiecte realizate in scopuri caritabile

12. Video Blogging

Clipuri video (video sharing, TV online dedicate, site-uri ale televiziunilor offline)

alaxandra

Owner la CloudBerries
Sunt pasionata de frumos, de internet si de comunitati. De tot ce inseamna Open Source. De animale. Detin doua pisici si un acvariu "mititel" de 130 l.

Sunt Managing Partner la cea mai faina agentie de WordPress Cloudberries, si impreuna cu sotul meu o crestem dintr-un start-up de webdesign in ceva ce va insemna managementul prezentei online pentru clienti super-faini. 🙂

Ultimele postari ale lui alaxandra (vezi toate)



2 răspunsuri la “Webstock 2014, editia VII”

  1. Otilia spune:

    De-abia astept sa te cunosc!

Care este parerea ta?