Cum sa nu dai LIKE articolelor care te obliga

Stii tipul ala de „promovare” online in care o „publicatie” online da share unui articol pe facebook, dar ca sa poti citi acel articol esti obligat sa dai like articolului/”publicatiei” respective?

 

Ei bine, de fapt, nu trebuie! 🙂
Uneori e vorba de un articol, alteori e vorba de un videoclip, indiferent de ce anume se ascunde sub acel click mie mi se pare lipsit de onestitate. Sunt adepta principiului: „Dau like daca imi placesi doar atunci.”

Sunt 3 pasi simpli, totul e sa ai curaj in pasul 2. 😀 Tine mine: nu ai ce sa strici!

cum-sa-nu-dai-like

1. Click dreapta peste elementul din pagina care iti blocheaza accesul la articol/video. Din meniul care se deschide alegeti „Inspect element”. Eu folosesc Chrome, asa ca print-screenurile sunt facute pe Chrome.
Firefox foloseste acelasi termen, doar ca nu e mereu ultimul din lista.

2. In fereastra de browser se va deschide un modul care iti arata bucatile din care e alcatuita pagina. Daca ai facut click unde trebuie, el se va deschide cu o precizie destul de mare in locul potrivit. Insa facand click pe randul de mai sus/mai jos poti identifica cu precizie partea care trebuie scoasa din ecuatie. 🙂

De obicei elementele de genul asta se aseaza intr-o sectiune de sine statatoare, o diviziune proprie, care incepe cu <div> sau <div id=”.

Din partea stanga localizezi sectiunea/diviziunea care te intereseaza si verifici (ca in partea a doua a printscreen-ului meu) sa fie selectata si in pagina browserului.

3. Tot ce mai ramane apoi, este sa modifici stilul elementului in display: none; – indiferent ce anume scrie acolo initial. Pur si simplu faci dublu click sub prima acolada de subelement.style, si scrii cele de mai sus. Ca in print-screenul de mai sus.
Gata! Acum vei putea vedea fara probleme continutul adevarat al paginii.

Daca insa dai re-fresh, vei pierde modificarea facuta mai sus, si va trebui sa repeti pasii daca vrei sa re-vezi articolul. Acelasi lucru e valabil si daca ai navigat in alta pagina.

 

Spor!

P.S. De cele mai multe ori site-urile care recurg la aceste metode fac asta pentru ca nu au continut de calitate, care sa merite un LIKE. Asa ca tu decizi daca vrei sa depui efortul de a-ti elibera accesul la articol. 🙂

alaxandra

Owner la CloudBerries
Sunt pasionata de frumos, de internet si de comunitati. De tot ce inseamna Open Source. De animale. Detin doua pisici si un acvariu "mititel" de 130 l.

Sunt Managing Partner la cea mai faina agentie de WordPress Cloudberries, si impreuna cu sotul meu o crestem dintr-un start-up de webdesign in ceva ce va insemna managementul prezentei online pentru clienti super-faini. 🙂

Ultimele postari ale lui alaxandra (vezi toate)



4 răspunsuri la “Cum sa nu dai LIKE articolelor care te obliga”

  1. Claudia spune:

    Mai apelez si eu la tactica asta, dar deseori mi-e atat de sila incat imi piere cheful sa vad continutl pentru care am fost momita.
    Si chiar si cu pofta taiata, verific pe facebook daca nu cumva au dat si like in locul meu, ca metodele de cules like nu au nici un strop de morala…

    • alaxandra spune:

      O da! Si eu verific sa nu ma fi pricopsit cu like-uri de la „minunati” din astia.

      Gretos, stiu.

      Dar azi mi s-a pus pata pe articolul pe care am mesterit print-screenurile si am zis sa lansez la apa „tehnica”, chiar daca nu e vreo noutte absoluta. 🙂

Care este parerea ta?